Forhåndsstemming - Omvalg på fylkestingsvalget i Moss kommune

Det blir omvalg i Moss kommune på fylkestingsvalget 2023 i Østfold. Du kan forhåndsstemme her på Ørland i perioden 13. november – 24. november.

Når og hvor kan du forhåndsstemme?

Dersom du som innbygger i Moss ikke kan stemme under omvalget/valgdagen 27. november kan du forhåndsstemme selv om du befinner deg på Ørland.

Her kan du forhåndsstemme fra og med 13. november til og med 24. november, alle hverdager mellom kl. 10.00 – 14.00 på Ørland rådhus i Bjugn.

Ambulerende forhåndsstemming

Dersom du som Velger i Ørland på grunn av sykdom eller uførhet ikke kan avgi ordinær forhåndsstemme til omvalget i Moss, kan du ta kontakt med kommunen om å få avgi forhåndsstemme der du oppholder seg.

Har du spørsmål eller trenger å stemme hjemmefra, ta kontakt med oss på epost postmottak@orland.kommune.no  eller ring oss for avtale på 72 51 40 00.

Fristen for å søke om ambulerende stemmegivning: onsdag 22. november 2023 kl. 12.00.

Valginformasjon finnes på kommunens hjemmesider www.orland.kommune.no og på www.valg.no.

Husk gyldig legitimasjon uansett hvor og hvordan du skal stemme.

Lykke til og godt valg!